Hotel Kalisz wzorem dobrych usług hotelarskich

hotel-1330846_640

Wraz z rozwojem gospodarki i coraz większymi możliwościami podróży, powstało mnóstwo miejsc noclegowych, hoteli i miejsc z pokojami gościnnymi. Siłą rzeczy, ich standardy bardzo się różnią, a oferowane usługi nie są jednakowe. Jak być rozpoznawalną marką na tle tak dużej konkurencji?

Tradycja
Nie zawsze „nowe” znaczy „lepsze”; powstające jak grzyby po deszczu obiekty hotelarskie są przepełnione atrakcjami w postaci rozrywkowych basenów, ośrodków SPA, kręgielni… To oczywiście ciekawa oferta, lecz nie każdy klient chce się z naleźć w centrum rozrywki. Osoby, których wyjazd łączy się z pracą, rodzinnymi uroczystościami lub posiadający małe dzieci potrzebują spokoju i ciszy – zatem hotelu w tradycyjnym znaczeniu tego słowa.

Hotel Calisia jest najbardziej znanym miejscem tego rodzaju w miejscowości Kalisz – właśnie z długoletniej tradycji dobrych usług. Budynek mieści się przy dawnym, Słowiańskim Szlaku Bursztynowym, którego korzenie sięgają II wieku. Taka lokalizacja zobowiązuje.

Goście
Goście hotelu są zawsze priorytetem – ich komfort, wypoczynek oraz najważniejsze potrzeby. Nie stawiamy na ślepe podążanie za modą, lecz na sprawdzone metody – co odnosi się zarówno do wnętrz naszego hotelu, jak i podejścia do gościa. Przytulny i ciepły pokój uważamy za lepsze od tego, wypełnionego szkłem i aluminium. Lata doświadczenia w branży pokazują, że stosowana taktyka jest słuszna – rzesza zadowolonych, powracających klientów jest na to najlepszym dowodem. Hotel ma być tymczasowym domem naszego gościa, w którym powinien się on czuć komfortowo i swobodnie – i oto się właśnie staramy względem wszystkich naszych gości. Spokojna atmosfera jest dla wielu osób bardzo istotna, dlatego staramy się ją zapewnić.
Jeśli goście życzą sobie organizacji konferencji, bankietu lub przyjęcia – jest to oczywiście wykonalne. Sami decydują, jak ma wyglądać ich pobyt.

Usługi hotelarskie
To praca z ludźmi i dla ludzi. Dlatego, kontakt osobisty i dobre relacje zarówno między pracownikami, jak i w relacjach z klientami są kluczowym czynnikiem dla powodzenia interesu, jakim jest hotel. Tylko łącząc wysoki standard usług, obiektu oraz czynnik ludzki, można zbudować rozpoznawalną markę przyjaznego i dobrego hotelu – takiego, do którego starzy goście będą wracać, a nowi zainteresują się dzięki pozytywnym opiniom – szczególnie prywatnym. To te ostatnie są kluczowe przy wyboru miejsca tymczasowego pobyty wakacyjnego lub służbowego.

Serdecznie zapraszamy – www.hotel-calisia.pl .

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.