Biura podróży współpracujące z Travelport mogą rezerwować tysiące produktów rozrywkowych

bell-214297_640

Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 8 bilionów USD światowej branży turystycznej, poinformowała, że wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest już dostępna w Travelport Smartpoint, wielokrotnie nagradzanej platformie do rezerwacji usług turystycznych.

Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets, opracowana przez Grupę Ingresso, zapewnia biurom podróży prosty sposób na uzyskiwanie nowych prowizji dzięki dodawaniu biletów do teatrów i obiektów turystycznych do rezerwacji podróży dokonywanych na platformie Travelport Smartpoint. Używając wtyczki Ingresso Entertainment Tickets, która jest dostępna bezpłatnie w serwisie Travelport Marketplace, biura mogą wyszukiwać bilety i sprzedawać je klientom w trzech prostych krokach. Umożliwia ona również biurom podróży używanie wirtualnych kart kredytowych eNett, które są o wiele bardziej wydajne i bezpieczne oraz mniej narażone na oszustwa.

Inne kluczowe zalety wtyczki Ingresso Tickets:

  • Biura podróży mogą ustalać swoje własne ceny i prowizje płatne natychmiast, bez potrzeby wystawiania faktur.
  • Najlepsze ceny biletów na szeroką gamę imprez na całym świecie.
  • Możliwość wyszukiwania według kodu lotniska lub ogólnych wyrażeń, np. „wycieczki po Nowym Jorku”.
  • Natychmiastowe potwierdzenia e-mail bez konieczności oczekiwania na rezerwacje dokonywane przez pośredników.
  • Informacje o zakupionych biletach są w pełni zintegrowane z rezerwacjami pasażerów oraz systemami back-office.

Nowa aplikacja stanowi część szerszej strategii firmy Travelport zakładającej zapewnianie klientom najlepszych ofert i funkcjonalności za pomocą najnowocześniejszych narzędzi dla biur podróży. Travelport w ramach swojej platformy Travel Commerce Platform współpracuje z siecią 800 programistów, którzy tworzą własne aplikacje, przyspieszają wprowadzanie znakomitych aplikacji oraz pomagają zapewnić nowe źródła przychodów dla biur podróży współpracujących z Travelport.
„Najnowsza aplikacja to dobra wiadomość dla biur podróży współpracujących z Travelport, ponieważ mogą one teraz korzystać z technologii Ingresso, zapewniającej im dostęp do tych samych biletów, które są sprzedawane w kasach” — powiedział Bart van Schriek, dyrektor generalny Grupy Ingresso. „Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest przyjazna dla użytkowników i umożliwia łatwe wyszukiwanie, filtrowanie i rezerwowanie biletów na szereg imprez na całym świecie, a także otrzymywanie natychmiastowych potwierdzeń rezerwacji”.

„Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować biurom podróży dostęp do wtyczki Ingresso Entertainment Tickets na naszej platformie Travelport Smartpoint” — powiedział Pieter Van Der Voort, dyrektor ds. współpracy w firmie Travelport. „Zapewnia ona realną możliwość sprzedaży produktów powiązanych, przy czym biura mogą same ustalać ich ceny oraz wysokość swojej prowizji w celu zwiększenia przychodów. Wtyczka ta stanowi część strategii firmy Travelport zakładającej inwestycje w opracowywanie nowych koncepcji i technologii na otwartej platformie udostępniającej szerokie oferty i usprawniającej obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że Grupa Ingresso dostrzegła korzyści, jakie może jej przynieść platforma Travel Commerce Platform firmy Travelport”.

Dodaj komentarz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.